HomeΠολιτική Ποιότητας

Πολιτική
Ποιότητας

Η εταιρεία Γ. ΦΡΟΝΑΣ Α.Ε. στοχεύει στην απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της, μέσω ανάλυσης των τρεχουσών και μελλοντικών αναγκών τους, κάλυψης των απαιτήσεων και προσπάθειας υπέρβασης των προσδοκιών τους.

Οι στόχοι αυτοί υλοποιούνται μέσω εφαρμογής Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά το πρότυπο ISO9001:2015, συμπεριλαμβανομένων των κείμενων νομοθετικών απαιτήσεων (ΕΕ 2013/C 343/01, ΔΥ8δ/Γ.Π.οικ./1348, Κανονισμό MDR 2017/745 κ.α) στην προμήθεια, αποθήκευση και διακίνηση φαρμακευτικών, ιατροτεχνολογικών, καλλυντικών και συναφών προϊόντων, τροφίμων και ποτών και λοιπών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και στην παροχή υπηρεσιών logistics, καθώς επίσης μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισης κινδύνων (QRM), το οποίο υποστηρίζει την έγκαιρη ανίχνευση και διαχείριση των εντοπιζόμενων ή εν δυνάμει κινδύνων.

Καθιερώνονται μετρήσιμοι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα οι οποίοι ανασκοπούνται ως προς την καταλληλότητά τους σε τακτά χρονικά διαστήματα από την Διοίκηση.

Η Διοίκηση εκφράζει την απόλυτη δέσμευσή της, για την τήρηση των προκαθορισμένων αρχών του Συστήματος Ποιότητας και την διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του.

Δεσμεύεται στην παροχή όλων των απαιτούμενων πόρων για την αποτελεσματική εφαρμογή του και έχει ορίσει Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, τον κ. Φρόνα Γεώργιο και αντικαταστάτη αυτού, την κα Μπέρδη Γαρυφαλλιά, για την καθιέρωση και τήρηση του συστήματος αυτού.

Η εταιρία δεσμεύεται ότι οποιαδήποτε συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων θα πραγματοποιείται κατά τρόπο θεμιτό και νόμιμο, βάσει των ισχύουσων αποφάσεων και κανονισμών της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Στόχοι
Ποιότητας

  • Συστηματικοί έλεγχοι και συνεχής βελτίωση διεργασιών σε όλο το φάσμα διαχείρισης των προϊόντων, κατά την παραλαβή, αποθήκευση και τελική αποδέσμευση
  • Τήρηση αυστηρών όρων υγιεινής στους αποθηκευτικούς χώρους και το προσωπικό
  • Έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στις απαιτούμενες προδιαγραφές
  • Εφαρμογή συστηματικών επισκοπήσεων αντίληψης πελάτη και προσωπικού
  • Δημιουργία δεσμών συνεργασίας με προμηθευτές
  • Συστηματική ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων διαχείρισης ποιότητας
  • Εξασφάλιση της προστασίας των εργαζομένων/ πελατών προμηθευτών – συνεργατών της εταιρείας έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Εγκρίνεται από:
Γιώργο Φρόνα – Γενικό Διευθυντή